این حکم نشان داد پای دایی هم وسط است

لوگو وب سایت
مهره مار

این حکم نشان داد پای دایی هم وسط است

347 بار

بازدید

پنجشنبه 18 مهر 1392
قهرمانی
داور جنجالی فوتبال کشورمان گفت: «تا به حال به حرمت رفاقتی که با مولایی داشتم، سکوت کردم اما قسم می خورم او به من پیشنهاد رشوه داد.»
قهرمانی
داور جنجالی فوتبال کشورمان گفت: «تا به حال به حرمت رفاقتی که با مولایی داشتم، سکوت کردم اما قسم می خورم او به من پیشنهاد رشوه داد.»

عصر روزی که فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده محسن قهرمانی رای موقت صادر کرد به نظر می رسید شرایط روحی این داور جنجالی چندان مساعد نباشد اما قهرمانی این خبر را در حالی شنید که مشغول صرف شیشلیک بود!

تصور می شد قهرمانی به حکم صادر شده اعتراض کند و از آن عصبانی باشد اما کسانی که او را در مراسم تجلیل از داوران مشهدی دیدند، یک قهرمانی خوشحال را توصیف کردند. خبرنگار یکی از دو روزنامه سراسری مشهد در آن مراسم حضور داشت و گویا وقتی خبر مربوط به حکم را به قهرمانی داد، این داورخوشحال هم شد.

گویا قهرمانی گفته: «این حکم نشان داد پای دایی وسط است و حکم به استیناف می رود. محرومیت بدنساز تیم آقایان نشان داد چه کسانی پشت پرده بوده اند. فکرش را هم نمی کردند دودش به چشم خودشان برود.»

خبرنگار این روزنامه مشهدی در خصوص واکنش، صحبت های خصوصی و شرایط قهرمانی گفت: «او خوشحال بود و نسبت به روزهای قبل از اعلام حکم شرایط روحی مناسب تری داشت.»

این مراسم که در رستوران بزرگ شاندیز برگزار شد، اولین مکان عمومی بود که قهرمانی پس از ماجراهای اخیر در آن ظاهر شده و به خبرنگار مشهدی گفته: «در آخرین جلسه، علیپور گفته می خواهیم حکم بدهیم. قرآن را وسط آوردند تا طرفین آخرین حرف هایشان را بزنند و من گفتم تا به حال به حرمت رفاقتی که با مولایی داشتم، سکوت کردم اما قسم می خورم او به من پیشنهاد رشوه داد و قبول نکردم.»

 قهرمانی در ادامه به این خبرنگار گفت: «اگر آن طور که به  نظر می رسد و من فکر می کنم، شرایط پیش برود از نیم فصل دوباره سوت خواهم زد.»

قهرمانی همچنین با خنده گفته: «به خاطر این حکم باید شیرینی بدهم چون آقایان مدعی هم جریمه شدند و هم محروم!»