رونالدو و راه اندازی خط تولید لباس زیر

لوگو وب سایت
مهره مار

رونالدو و راه اندازی خط تولید لباس زیر

374 بار

بازدید

یکشنبه 24 شهریور 1392
رونالدو
انتظار می رود که فروش این محصولات در ماه نوامبر سال 2013 آغاز شود و خود رونالدو، مدل تبلیغاتی این برندخواهد بود.
رونالدو
انتظار می رود که فروش این محصولات در ماه نوامبر سال 2013 آغاز شود و خود رونالدو، مدل تبلیغاتی این برندخواهد بود.

 این روزها فعالیت در دنیای مد مبدل به یکی از دل مشغولی ها و البته عرصه درآمدزایی برای فوتبالیست های دنیا شده است و بارها شاهد آن بودیم که بازیکنان سرشناس دنیای فوتبال به عنوان مدل های تبلیغاتی لباس های برندهای مختلف را برتن کرده و در این راستا در آمد خوبی را نیز به جیب زده اند. برخی ها مثل "جرارد پیکه" شیفته مدلینگ هستند و برخی دیگر برای درآمدزایی بیشتر و فعالیت در دنیای تبلیغات دراین عرصه حضور می یابند. به عنوان مثال "لیونل مسی" مدل تبلیغاتی D& G  است و بکام" با برند" H& M همکاری می کند.

تعدادی از ستاره های دنیای فوتبال و اعضای خانواده شان برندهایی را با نام خودشان راه اندازی کرده اند. سالهاست که "ویکتوریا بکام"، همسر "دیوید بکام"، طراحی و خط تولید لباس را با نام خودش آغاز کرده  و "نیمار" اخیرا خط تولید لباسی تحت عنوان NJR (مخفف "نیمار جونیور") را افتتاح کرده و حالا "کریستیانو رونالدو" نیز به عرصه طراحی کنندگان دنیای مد پیوسته.
ستاره پرتغالی رئال مادرید حالا خط تولید لباس زیر را راه اندازی کرده و با همکاری کمپانی دانمارکی JBS Textile Group ، به تولید لباس زیر مشغول خواهد بود. طبق قول و قرارها، انتظار می رود که فروش این محصولات در ماه نوامبر سال 2013 آغاز شود و همان طور که پیش بینی می شود، خود "کریس رونالدو"، به عنوان مدل تبلیغاتی این برند، به تبلیغ محصولاتی که خودش طراحی آنها را برعهده دارد خواهد پرداخت. یکی از مدیران این کمپانی دانمارکی در صحبت هایی در این باره گفته « برای کمپانی جی.بی.اس مهم است که با افرادی به فعالیت بپردازد که نماینده ارزش های کمپانی ما باشند. چه کسی بهتر از یکی از بهترین فوتبالیست های دنیا که نماینده محصولات ما که با جنسی مثال زدنی به بازار عرصه می شوند باشد.»

بنا بر گزارش های منتشره، طراحی های "کریستیانو رونالدو" در دو دسته، یکی برای جوانان و دیگری برای شیفتگان دنیای مد به بازار ارائه خواهد شد.

منبع:goal.com